Семинары
Відділ кадрів: актуально сьогодні!

Дата семинара:
15.05.2019

Время:
з 10.00-16.00 (реєстрація з 9.30)

Адрес:
м. Київ, площа Перемоги 1, готель "Либідь"

Відділ кадрів: актуально сьогодні!

  • РОБОЧИЙ ЧАС у 2019р.: види, перенесення днів і дії кадровика, графіки і табель.
  • КАДРОВІ ДОКУМЕНТИ роботодавця: облік в особових справах.
  • Договори ЦПХ як «не скриті» трудові відносини.
  • Практика контролю і перевірок ДЕРЖПРАЦІ: чим натискає служба в 2019 році. Захисні дії роботодавців і ФОПів. Види і практика застосування відповідальності.

Лектор:

Мойсеєнко Тетяна —  податковий консультант, експерт по трудовому праву та  кадровому обліку, автор багатьох   статей по оплаті праці та трудовому законодавству

Програма:

Розділ 1. Робочий час у 2019р.: види, перенесення днів і дії кадровика, графіки і табель.

  1. Робочий час і його планування та оформлення:
  • Нормований, скорочений графіки роботи, неповний робочий час: різновиди, документальне оформлення, типові помилки роботодавця
  • Робота змінами: планові графіки, тривалості годин змін, типові масові помилки роботодавців. Підсумований облік робочого часу
  • Перенесення робочих днів в 2019 році: дії кадровика. Документальне оформлення. А якщо працівник хворів або був у відпустці у дні перенесення та дні відпрацювань?
  • Табель обліку робочого часу: заповнення, скорочення днів і годин. Випадки оформлення та подання: коригуючий (уточнюючий), для авансу зарплати, за звітний місяць.

Розділ 2. Кадрові документи роботодавця: облік в особових справах. Трудові відносини і ЦПХ «не скриті» трудові відносини.

  1. Договори ЦПХ з фізичними особами: оформлюємо «не скриті» трудові відносини. Чотири правила документального оформлення.
  2. Ведення кадрового обліку документів:
  • Види наказів, їх оформлення: типові та довільної форми. Реєстрація наказів.
  • Особові справи: з яких документів складаються.
  • Особова карточка П-2: заповнення, типові помилки, практика перевірок.

Розділ 3. Практика контролю і перевірок Держпраці: чим натискає служба в 2019 році. Захисні дії роботодавців і ФОПів. Види і практика застосування відповідальності.

  1. Служба з праці: знайомство «по-ближче». Нормативна база, якою керується служба. Схематична структура служби: варто знати хто є хто!
  2. Обмін інформацією Служби з праці з Центром зайнятості (НОВЕ!), з Пенсійним фондом, з Фіскальною службою: впевнені кроки натиску на роботодавців і ФОПів, пошук «порушників» на підставі обміну даними. Нові кроки натиску на роботодавців у 2019 році.
  3. Перелік необхідних кадрових і локальних документів, які перевіряє Держпраці у роботодавців і у ФОПів з працівниками: ТОП-20 документів.
  4. Ні жодної перевірки без контролю цих питань:
  • Організація роботи з кадровою документацією роботодавця. Локальні документи роботодавця – перші кроки перевірок.
  • Оформлення працівника на роботу: де знаходять помилки? Скільки вони коштують роботодавцям?
  • Трудові книжки роботодавця (підприємства, ФОПи): як з ними праціювати, зберігати, віддавати.
  • Робочий час, час відпочинку: гарантуємо, а не «підлаштовуємося»! Облік робочого часу, який (не) відповідає дійсності. Графіки змінності: поширені помилки роботодавців і ФОПів. Графіки відпусток.
  • Скриті трудові відносини. Випадки застосування ЦПХ із ризиками і без них. Практика 2018 року: і на підприємстві, і у ФОПів. Договір ЦПХ без скритих трудових відносин можливий!
  • Додержання мінімальних гарантій для оплати праці. Як це? Міжкваліфікаційні співвідношення – не право, а обов’язок роботодавців. Рекомендації для правильної побудови співвідношень.
  1. Відповідальність роботодавця за порушення законодавства про працю:
  • адміністративні штрафи: кому, скільки, за що і за який період?
  • фінансові штрафи: кому, за що, скільки за кожного працівника, скільки в цілому на роботодавця, за який період? Все залежить від розміру діючої мінімальної зарплати.
  • кримінальні штрафи і «розборки»: чи є фінал у справах?
  1. Відповіді за запитання

Вартість участі  — 1650  грн. без ПДВ.  

Учасники забезпечуються – консультаціями  кваліфікованого спеціаліста; роздатковим матеріалом; набором ділових аксесуарів; кава-брейками; обідом в ресторані; cертифікатом про прослуховування семінару; комфортним залом з Wi-Fi 

Увага! У разі виникнення непередбачених обставин, за яких ви не можете прийти на семінар, просимо вас попередньо повідомити про це  (не менше ніж за 3 робочі дні до початку семінару), щоб перенести оплату на наступний семінар. Якщо ви вчасно не повідомляєте  і не приходите на семінар — оплачені вами кошти спрямовуються на організацію навчання на цьому семінарі, і наші послуги будуть вважатися наданими. Дякуємо за розуміння!

Реквізити для оплати:  

ТОВ «ЦДР «АКЦЕНТ», р/р 26007486539 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» у м. Києві, МФО 380805,  Код ЄДРПОУ 37880683.  Призначення платежу: інформаційно-консультаційні послуги згідно  РФ  15/05 від  «___»___________ (Без ПДВ)

Реєстрація та додаткова інформація за телефонами:

(044) 406-69-99; (095) 540-45-62; (097) 258-37-96