Семинары
Кадрова звітність за 2018р.

Дата семинара:
22.01.2019

Время:
з 10.00-16.00 (реєстрація з 9.30)

Адрес:
м. Київ, площа Перемоги, 1, готель "Либідь"

Кадрова звітність за 2018р.

Річний звіт по квоті 5% за новою формою: подають усі підприємства з чисельністю понад 8 осіб!

Усі особливості, тонкощі, складності при його заповненні. Відповідальність і штрафи.  Локальні і кадрові документи роботодавця. Трудові відносини і ЦПХ-«не скриті» трудові відносини у 2019р.  Кадровий аудит: випадки та етапи проведення.

Мойсеєнко Тетяна  шеф-редактор 7eminar.com, податковий консультант, експерт по трудовому праву та  кадровому обліку, автор багатьох   статей по оплаті праці та трудовому законодавству

Програма семінару:

Розділ 1. Річний Звіт по квоті 5% за новою формою за 2018 рік, особливості заповнення:

  1. Підприємствам з чисельність вище 20 осіб – подають нову форму звіту за 2018 рік! — «один» розрахунок квоти, повний перелік квотних категорій.
  2. Підприємствам з чисельністю від 8 до 20 осіб – подають звіт за 2018 рік вперше! «інший» розрахунок квоти і тільки по одній квотній категорії.
  3. Як правильно порахувати працівників, які включаються в квоту: батьки з дітьми, «передпенсійний» вік, молодь та ін. Чому інваліди не включаються до розрахунку такої чисельності?! Зберіть підтверджуючі документи на квоту вчасно.
  4. Термін подачі нового звіту. Кому подаємо. Яким роботодавцям не потрібно подавати звіт?
  5. Відповідальність за неподання звіту, неправильне його заповнення і можливі ризики підприємства, пов’язані з поданням звіту. В яких випадках на підставі річного звіту до підприємства будуть застосовані штрафи в розмірі двох мінімальних заробітних платі і більше?
  6. Рядок 1 звіту: як правильно визначити середньорічну чисельність, за який період правильно її обрати, хто входить в таку чисельність? Чому інваліди включаються до розрахунку такої чисельності?! З яким звітом можна звірити правильні розрахунки?
  7. Рядок 2 звіту: всі складнощі і особливості розрахунку середньорічної чисельності працівників за квотою 5%! Як визначити кількість квотних працівників в розрізі середньорічної чисельності?
  8. Рядок 3 звіту: плановий показник квоти – розрахунок не складний, переносимо показник зі звіту за 2017 год
  9. Рядок 4 і 5 звіту заповнюють і розраховують тільки малі підприємства. Розрахунок даних проводиться за 2018 рік: як правильно заповнити рядки?
  10. Рядок 6 звіту: бажано «0», а як у вас виходить? Наслідки заповнення рядка з відображенням квотної категорії.

Розділ 2. Локальні документи роботодавця: правила, положення, робочий час.

  1. Загально-важливі документи роботодавця:
  • Колективний договір: можна укладати, а можна і не укладати. Як правильно документально це оформити?!
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку: основні акценти документу, рекомендації щодо доповнення документа згідно новацій 2018-2019, типові помилки роботодавців
  • Положення про оплату праці. Положення про преміювання. Відмінності між виплатами премій і винагород, доплат і надбавок працівникам.

Розділ 3. Кадрові документи роботодавця: облік в особових справах. Трудові відносини і ЦПХ «не скриті» трудові відносини. Кадровий аудит.

  1. Трудові відносини з працівником — прийняття, звільнення, переведення:
  • Перелік документів, необхідних для оформлення працівника на роботу, переведення, звільнення.
  • Повідомлення про прийняття: секрети «звітування» та виправлення помилок, можливі штрафи
  • Основне, сумісництво. Договори ЦПХ оформлюємо «не скриті» трудові відносини.
  • Особова карточка П-2: заповнення, типові помилки, практика перевірок.
  1. Ведення кадрового обліку документів:
  • Види наказів, їх оформлення: типові та довільної форми. Реєстрація наказів.
  • Посадові інструкції: обов’язковість їх оформлення.
  • Особові справи: з яких документів складаються.
  1. Кадровий аудит: випадки та етапи проведення, на що звертається увага?

Відповіді на індивідуальні питання.

Вартість участі  — 1695  грн. без ПДВ.

У подарунок всім учасникам  авторська брошура Тетяни Мойсеєнко — «Актуально про кадрові документи і аудит» !!!

Учасники забезпечуються – консультаціями  кваліфікованого спеціаліста; роздатковим матеріалом; набором ділових аксесуарів; кава-брейками; обідом в ресторані; cертифікатом про прослуховування семінару; комфортним залом з Wi-Fi 

Увага! У разі виникнення непередбачених обставин, за яких ви не можете прийти на семінар, просимо вас попередньо повідомити про це  (не менше ніж за 3 робочі дні до початку семінару), щоб перенести оплату на наступний семінар. Якщо ви вчасно не повідомляєте  і не приходите на семінар — оплачені вами кошти спрямовуються на організацію навчання на цьому семінарі, і наші послуги будуть вважатися наданими. Дякуємо за розуміння!

Реквізити для оплати:  

ТОВ «ЦДР «АКЦЕНТ», р/р 26007486539 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» у м. Києві, МФО 380805,  Код ЄДРПОУ 37880683.  Призначення платежу: інформаційно-консультаційні послуги згідно  РФ   01-22  від  «___»___________ (Без ПДВ)

 Реєстрація та додаткова інформація за телефонами: 

(044) 406-69-99; (095) 540-45-62; (097) 258-37-96